Wat ben ik blij

Wat ben ik blij dat ik de opfriscursus heb gedaan. Elke keer is het weer ver­nieuwend. Bijvoorbeeld steeds weer nieuwe ontwik­kelingen zoals een enigszins aangepaste methode. Echt top!