Waar ging het mis
Gisteren handelde ik met de hond. Dat ging gruwelijk verkeerd. Dan zie je ineens hoe hard het kan gaan. Je probeert nog wat te doen, nog wat bij te doen, maar dan gaat het keihard de verkeerde kant op. Ik werd er gewoon chagrijnig van. Achteraf weet ik precies waar het misging: ik hield me niet aan het plan en ge- bruikte de robot niet. Die is er juist om dat soort fouten te voorkomen.


