Vasthouden werkt

Ik was maandag nog een keer short gegaan en ik zit er nog steeds in. Dit is al de derde dag. Netto sta ik nu postief omdat ’ie lekker gedaald is vannacht. Als ik nu uit zou stappen dan heb ik 250 positief.