Spelletje met robot

Ik denk dat je voor het spelletje met de robot geen Einstein hoeft te zijn. Maar die psychologische kant van het verhaal, dat is pas interessant! Het is echt super dat jullie daar zo’n nadruk op leggen, ga zo door!