Sceptisch
We gingen sceptisch naar de cursus en hadden geen ervaring met trading of robots. Toch kregen we al snel vertrouwen. Door de begeleiding en herhaling in de 40 ochtendsessies leer je het plan echt begrijpen. Het is duidelijk gebaseerd op jarenlange ervaring. Uiteindelijk zit de grootste uitdaging niet in het systeem, maar in jezelf.


