Sceptisch

We gingen sceptisch naar de cursus en hadden geen ervaring met trading of robots. Toch kregen we al snel vertrouwen. Door de begeleiding en herhaling in de 40 ochtend­sessies leer je het plan echt begrijpen. Het is duidelijk gebaseerd op jarenlange ervaring. Uiteindelijk zit de grootste uitdaging niet in het systeem, maar in jezelf.