Meer dan cursus

Bij de cursus voelde ik me meteen welkom. Je leert een systeem dat werkt, en de trainers leggen alles op een normale manier uit. Je krijgt ook gewoon persoonlijke aandacht. Het voelt eerder als een clubje vrienden dan als een cursus.