Leuk en gezellig

Ik heb enorm genoten van de cursus en de levendige sessies. Heel grappig hoe jullie dat met z’n drieën aanpakken. De dynamiek tussen jullie was vermakelijk en de ochtend sessies waren een mooie start van de dag. Ik heb er echt van genoten. Het leren op die manier is erg leuk en ook gezellig, alsof je even aanschuift bij een stel vrienden. Op een gegeven moment keek ik er zelfs naar uit.