Iets te vroeg?

Beleggen vind ik saai en technische analyse is niet mijn stijl, dus dit past in mijn straatje. Ook als opfris­cursus zeker de moeite waard. Ik miste de humor van Rob wel een beetje. Toch iets te vroeg? 😉