Cursus vibes

Het eerste deel van de cursus zit er (helaas) alweer op. Ik heb jullie helaas niet elke dag kunnen volgen vanwege mijn werkzaamheden maar wanneer ik erbij kon zijn was het erg leerzaam en daarbij gezellig. Ik had het niet willen missen.