Bloemenlogica

Shorten? Ik ben als bloemenman natuurlijk gewend om goedkoop te kopen en duurder te verkopen. Dat zit zó in mijn systeem, ik kan gewoon niet short gaan. Dat is voor mijn gevoel onmogelijk.