800 euro verlies
Ik wil zeker weer meekijken met jullie. Ik leer er elke keer meer van. Zelf heb ik me laten leiden door emotie tijdens een trade. Resultaat: 800 euro verlies. Maar ik sta nog steeds op winst. Ik handel nu zeer voorzichtig en binnen de veilige kaders waardoor de emoties beheersbaar zijn.


