Hulplijn

Een waardevolle introductie, nu moet ik zelf aan de slag! Fijn dat ik jullie ‘hulplijn’ kan gebruiken en dat ik nog 1x mag komen. Alles liep en was -wat mij betreft- duidelijk. Professioneel opgezet. Dank jullie wel!